E-Mail Kutunuz Hiç Bu Kadar Sizi Mutlu Edemezdi…

Hepimizin bildiği gibi e-maillerle uğraşmak çok zor ve e-mail kutunuza girdiğinizde bir sürü gereksiz mail ile karşılaşıyorsunuz. Bunun üstüne bir de spam mailler işe dahil olunca ciddi bir baş ağrısına dönüşüyor.

Bazen haftalarca maillerinize bakmadıysanız, sanırım bir daha bakma cesaretinde bulunmayacaksınız:) çünkü tahmini olarak 3 Bin mail birikmiş olacak ve toplu sildiğinizde de acaba bir şeyleri yanlış sildim diye düşünebilirsiniz. Bildiğiniz gibi artık ticari maillerin sayısı çok fazla, her ne kadar e-mail adresinizi gizleseniz de doldurduğunuz bir mağazadaki formdan yola çıkarak neredeyse tüm sektörün eline mailiniz geçiyor ve firmalar pazarlama argümanlarını size gönderiyorlar.

Geçmişi bir düşünün, bundan 3 yıl önce neredeyse her mesaja cevap yazıyordunuz öyle değil mi? Evet bende öyle yıllar önce her mesajı okur ve cevap yazardım; şimdi ise sadece başlıklara bakıp geçiyorum ve mailleri açmıyorum. Hatta haftasonu bir gün evden çıkmayarak bütün maillere filtre oluşturuyorum ve spam, ticari mailleri engelliyorum:) Hatta sadece arkadaşlarıma verebileceğim özel e-mail adresi oluşturdum ve sadece tanıdığım insanlara veriyorum.

Peki sorunu yukarıda işledik; şimdi çözüme geçelim:) Pazarlamacı değilim ama bu programı tanıtacağım : SaneBox isimli bir yazılım ve online çalışıyor. SaneBox maillerinizi izliyor ve hangi mailleri okuyorsanız o mailleri öncelikli olarak tanımlıyor ve dikkate alıyor; okumadığınız mailleri SaneLater klasörüne atıyor. Ayrıca SaneBox gün ve saat olarak mailleri analiz ediyor ve hangi önemsiz mailin hangi saatlerde geldiğini de analiz ederek yeni kurallar oluşturuyor.

Ücretsiz üyelik için bu linke tıklayarak siteye üye olabilirsiniz. Aylık 5$ karşılığı SandBox’ı diğer e-posta hesaplarınızı entegre etmek için de kullanabilirsiniz.

Soner Görpeli tarafından yazılmıştır.

Bir Cevap Yazın

