Pazarlamacılar için Obama kampanyasından 10 ders / Lessons for marketeers from the Obama Campaing

1. Amacınız tanımlayın. Çevresinde bir entegre dijital strateji oluşturun.

1.Define your goal. Build an integrated digital strategy around it.

2. En akılları işe dahil edin. Çalıştırmak için onları güçlendirin.

2.Bring the best minds to the table. Empower them to execute.

3. Yapabildiğiniz anda oyunun kurallarını değiştirin

3.Change the rules of the game where you can.

4.Müşterilerinizin tutku seviyelerini arttırın.

4.Leverage your customers’ passion.

5.Kontrolü bırak. Evet başarabilirsin(yoksa!)

5.Relinquish control. Yes, you can. (Or else…)

6.Bölümleyin ve iletişime geçin. İlişki kurallarını belirleyin.

6.Segment and connect. Relevancy rules.

7.Dönemeçin bir adım önünde olun. Aksi takdirde müşterileriniz siz olmadan hareket edecektir.

7.Stay ahead of the curve. Or your customers will move on without you.

8. Birçok küçük kampanyalar oluşturun. Taktikler, strateji kadar önemlidir.

8.Run many small campaigns. Tactics matter as much as strategy.

9. Online topluluğun, gerçek dünyada kazandırdığından emin olun.

9.Make sure online community translates to real world wins.

10.Oyunun sonuna odaklanın. Satışı tamamlayın.

10.Focus on the endgame. Close the sale.

Article by Soner

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s