Tron Efsanesi

Evet yandaki resimde gördüğünüz gibi tron efsanesi başladı ve filmi izledikten sonra şu kararı verdim; bu filmin devamı gelecek!

Filmi İstinye Park Imax salonunda izledim, salon gayet güzeldi, ekran oldukça büyüktü. 3D filmler için ideal bir salon; bu film de zaten böyle bir salonda izlenir diye gidiş-geliş yaklaşık 90km yol yaptım ve trafik de cabası:) Yani İstinye Park’a ulaşmak için tam 1.45dk yol yaptım ve aracı otopark’a park etmek de bir o kadar zahmetliydi; çünkü otoparkta yer bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şeydi:( 

Neyse arabayı park ettim ve koştur koştur sinema salonuna gittim; yaptığım rezervasyon düşmüştü ve telefon etmeme rağmen sistemin 30dk önceden rezervasyonu düşürdüğünü söylediler. Ne aptal bir sistem değil mi; sinemada yer olmasına rağmen gelmeyen müşteriyi aramıyor ya abi sen İstanbul’da yaşıyorsun, mutlaka trafik vardır yetişecek misin ya da filme geliyor musun diye sorabilir:)) Teknoloji işlerimizi çok kolaylaştırdı; fakat sadece teknolojiye bağlı kalmamak lazım, biraz da teknoloji ile mantığı birleştirmek gerekiyor öyle değil mi:)

Neyse bu kadar yakındıktan sonra filme geçelim. Genel anlamda filmi beğendim, konusu itibariyle biraz daha teenager kitlenin hoşuna gidebilecek bir film. Yetişkinler için ise, filmin 3D olması ve yeni teknolojileri kullanarak filme aksiyon unusurunu katması yeterli diyebiliriz. Sahneler ve Müzik güzel, film yaklaşık 125dk, oyunculuk ve kostüm gibi detaylarda oldukça başarılı.

Teknik verileri yukarıda anlattım, biraz da filmin içeriğinden bahsedelim:) Film’e oyuncak dükkanını işleten bir amcamızın çocuğuna anlattığı hikayeyle başlıyorsunuz. Babası çocuğuna oyuncak dükkanındaki kahramanlardan bahsediyor ve gece işe gitmek için evden ayrılıyor. Buradan sonrasını anlatmayacağım lütfen filmiz izleyin. Daha sonra aksiyon sahneleri başlıyor ve motorla disk yarışmaların renkli dünyasında buluyorsunuz kendinizi, daha sonra her zaman olduğu gibi giriş, gelişme ve sonuç : İyiler mi; kötüler mi kazanacak? Bu sorunun cevabı da filmde.

Yukarıdakileri okuduktan sonra eee sen ne anlattın derseniz : sadece filme gitmeniz için öneride bulundum diyebilirim. Tamamen filmi anlatmam doğru olmaz çünkü olayın büyüsünü kaçırırdı. Filme şiddetle gitmenizi tavsiye ederim ama bu filmi iyi bir sinemada izleyin yoksa pek keyif alamazsınız!

İyi Seyirler…

Bir Cevap Yazın

