Blog Tasarım Örnekleri – Blog Inspiration Designs

Merhaba yine bir makaleyle birlikteyiz ve ben lafı uzatmadan hemen konuya geçeceğim. Blog hakkında yeterli bilgiye sahip olduğunuzu göz önüne alarak, bu makalemde Blgo Tasarım Örneklerinden bahsedeceğim ve bu tasarımlara bakarak esinlenebilir ve kendinize çok güzel ve estetik bloglar tasarlayabilirsiniz.

Blogların artık ne kadar önemli etkilerinin olduğunu biliyoruz ve “Blog Hakkında Her Şey ve Blog Tasarımları” adlı makalede blog nedir ve nerelerde kullanılır, bu konuda yeterli bilgileri sizlerle paylaştım. Eğer blog hakkında yeterli bilgiye sahip değilseniz yukardaki linke tıklayarak yazıyı okuyabilirsiniz. Yazıyı okuduğunuzu ve artık blog ne demek öğrendiğinizi farz ediyorum ve şimdiki konumuza geçiyorum. Blog ne demek öğrendik ve WordPress’ten blogumuzu da aldık ve yazılarımızı yazmaya başladık; fakat bir eksiklik var! Peki nedir bu eksiklik, tabiki tasarım:) Standart blog tasarımları gerçketen berbat denecek kadar kötüdür. WordPress tasarım konusunda biraz daha iyi durumda; fakat standart tasarımları herkes kullandığı için sizi pek tatmin etmeyebilir. Bu yüzden kendize özgün tasarım olsun isteyebilirsiniz. Örneğin yukardaki mavi tonlu resimdeki site bir blog sitesidir ve çok güzel ve özgün bir tasarıma sahiptir.

Şimdi size incelemeniz için bir link adresi veriyorum ve bu linke giderek, özgün ve kendi çapında ödül almış blog tasarımlarını inceleyebilirsiniz. Her zaman ki gibi smashing magazine farkıyla bu tasarımlara ulaşabilirsiniz. 45 özgün blog tasarımına ulaşmak için bu linke tıklayınız. Bu linke tıkladığınızda karşınıza bir sayfa çıkacak ve sayfada yukardaki resme benzer resimler göreceksiniz. Resimlerin üzerine tıklayarak sitelere gidebilir ve tasarımları inceleyebilirsiniz. Rss yayınını nasıl tasarlamışlar. Sayfa linklerini nasıl vermişler daha ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz. Farzedelim ki bu siteleri incelediniz ve çok hoşunuza gitti. Aynı bu tasarımlar gibi siteler yapmak istiyorsunuz ya da blogunuzu bu tasarımlara benzetmek istiyorsunuz.

O zaman kemerlerinizi bağlayın ve Css öğrenmeye başlıyoruz. Bu kadar özgün ve güzel siteler yapmak için kesinlikle Css bilmeniz gerekiyor ve internetten araştırarak Css öğrenebilirsiniz. Css çok zor bir kodlama mantığı değildir. İyi bir şekilde çalışarak 15 günde harika bir Css tasarımcısı olabilirsiniz. Daha sonra WordPress.com’dan bir blog sahibi olduysanız, yükseltmelere tıklayarak yıllık 15 $ karşılığı css özelliğini satın alabilir ve daha sonra site kodlarıyla oynayarak kendinize özgün siteler tasarlayabilirsiniz.

Kesinlikle gözünüz korkmasın; çünkü evde kendi başınıza çalışarak Css kodlaması yapabilir ve sitenizi çok güzel bir hale getirebilirsiniz. Sadece biraz fazla çalışmanız gerekmektedir.
Css hakkında bilgi edinmek için Bu Linke Tıklarayarak Css bilgisi alabilirsiniz ve Css dünyasına bir adım atabilirsiniz. Bir yazıyı daha bitirdik ve umarım sizi yeterince bilgilendirdim:)

Önerdiğim Yazı : Css Kodlama ve Kendi Tasarımınıza Başlama

13 thoughts on “Blog Tasarım Örnekleri – Blog Inspiration Designs”

  1. slm ben blog la ugraşmaya yeni başladım ve kendime bir blog yaptım sadece ögrenmek istiyorum ama bu konuda çok acamiyim.tasarımı içerigi kafamda var ama uygulayamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

    1. Slm, kendi tasarımını uygulaman için css kodlama bilmen gerek ve site bunun için senden yıllık 10 $ gibi bir ücret talep ediyor. Google’dan ve diğer forumlardan okuyarak kendi tasarımını yapmaya başlayabilirsin. Basit anlamda bir css editör bularak tasarımını geliştirebilirsin, çok zor bir şey değil ama biraz bilgi sahibi olman gerek. Bunun için pdf e-booklardan yararlanabilirsin ve web ortamında çok fazla bir şekilde bulabilirsin.. Kolay gelsin…

  2. seLamın ßen ßu i$te yeniyim hoca ödew werdi yardımcı OLaßiLİr misin i$in içinden cıkamadım. ödew gayet kolay Sadece ßir blog oLu$turup resim falan yükLEyecez ama ßunu nasıL yapacaz 😀

  3. WordPress Türkiye sayfasından bir kullanıcı hesabı oluşturarak kendine blog alanı açabilirsin. Kendine bir kullanıcı ismi oluşturuyorsun ve bu sayede blog sahibi oluyorsun. Bloglarda artık türkçe kontrol paneli özellikleri olduğu için de rahatlıkla kendi yazılarını yazabilir ve kontrol edebilirsin. Kolay gelsin.

  4. slm bende bir blog sahibi olmak istiyorm.hizmet şartlarını okudum ve korkdum açıkcası ya şifrem kırılırsa benim adıma paylaşımlar olursa ..!! bu yüzden başıma kötü şeyler gelebilir.! biraz endişelendim? bide ilerde blog sayfamızı kapatmak istersek bunu nasıl yaparız.!! cvp için şimdiden teşekkurler.!! 🙂

    1. Kendi isminle değil farklı bir nick al örnek olarak sonbahar vs. ve kendi mail adresini değil başka bir mail adresi alarak aç, şifren kırılsada sıkıntı olmaz ki böyle bir şey olmaz

  5. merhaba.öncelikle sunu belirtmek istiyorum siteniz çok güzel.sormak istediğim konu bir blog açmayı düşünüyorum.açtıktan sonra tasarım yapacağım zaman ücretlimi olacak her kosulda.

    1. Merhaba, şu anda çeşitli siteler açıyorum, blogda kuruyorum, tabiki bazı ücretleri var, Siz blog mu yazmayı düşünüyorsunuz ne tür bir site düşünüyorsunuz, domain varsa size wordpress kurabilirim ve kendi hostingimde barındırabilirim.

Bir Cevap Yazın

