10 thoughts on “Blog hakkında her şey ve blog tasarımları…”

  1. Senin kurduğun Blog’u sağlayan firmanın prosedürlerine ya da içeriğine aykırı yayın olduğu için blogunu kapatmış olabilirler. WordPress ya da blogger’dan blog hesabı alıp ordan yayına başlayabilirsin. Mail adresimden mail atarsan yardımcı olabilirim. Kolay gelsin.

  2. ya ßir$ey Soracam ßen ßu i$te yeniyim hoca ödew werdi we ßen i$in içinden cıkamadım yardım edeßiLir misiniz?

  3. genel olarak kısmen herkesin bildiği genel bilgilerden bahsetmişsiniz emeğinize saygı duyuyorum ama daha ayrıntılı olsa çak daha güzel olurdu benim ki sadece bi öneri affınıza sığınıyorum…>>hız hastası<<

    1. Merhaba, öncelikle okuduğunuz için tşk ederim, ana hedefim öncelikle konular hakkında bilgi vermek, daha sonra ise daha detaylı yazılar yazmayı amaçladım; fakat zaman kısıtlılığı yüzünden blog’a çok fazla vakit ayıramadım, önümüzdeki aylarda daha detaylandırmayı düşünüyorum.

  4. Merhaba bana blog ile ilgili 1 2 konuda yardımcı olurmusunuz ? blogger da yatay menü bir türlü yapamıyorum o kadar kod var o kadar model buldum ama olmuyor ilk olarak bunu başarmamda yardımcı olurmusunuz?

Bir Cevap Yazın

